Het gaat te snel Songtekst-Jan Leliveld

Genre: Folk
Het gaat te snel Songtekst Jan Leliveld
(het gaat te snel, ’t gaat veel te snel, de hele wereld gaat veel te snel)

Vanmorgen moest ik weer om vier uur op
Oh nee (oh yeah) oh nee (oh nee)
Met dikke ogen en een houten kop
Oh nee (oh nee) oh nee (oh yeah)
Ik ben ’s avonds nog heel eventjes gaan stappen
‘k Ben met wat vrienden in de kroeg beland
En toen bleek het zo weer drie uur ’s nachts te zijn
Bij ons loopt het altijd uit de hand



Het gaat te snel (razend snel) veel te snel (veel te snel)
Je blijft maar rennen, racen, hollen, vliegen, jagen en je haasten
Het gaat te snel (razend snel) razend snel (weet je ‘t wel )
M’n horloge loopt harder dan ik

(Het gaat te snel)
(Het gaat veel te snel )
(De hele wereld gaat razend snel)

Ik moest voor zes uur naar het postkantoor
Oh nee (oh yeah) Oh nee (oh nee)
De brug stond open maar de klok liep door
Oh nee (oh nee) oh nee (oh yeah)
Misschien was ik zelf wel iets te laat vertrokken
’t Is mijn schuld niet maar gewoon zoals het gaat
Ken hetzelfde liedje al m’n leven lang
Want ik kom overal te laat

Het gaat te snel (razend snel) veel te snel (veel te snel)
Je blijft maar rennen, racen, hollen, vliegen, jagen en je haasten
Het gaat te snel (razend snel) razend snel (weet je ‘t wel )
M’n horloge loopt harder dan ik

(Het gaat te snel)
(Het gaat veel te snel )
(De hele wereld gaat super snel)

Op het werk is het vandaag ook mis gelopen
Was drie keer, twee uur te laat en ik kon gaan
‘k Ben maar even bij gaan komen in de kroeg
Want daar doen we ’t altijd rustig aan

(het gaat te snel) oooh veel te snel (’t gaat veel te snel)
Ik blijft maar rennen, racen, hollen, vliegen, jagen en je haasten
Het gaat te snel (snel, snel, snel) razend snel (razend snel)
De hele wereld gaat veel te snel
’t Gaat te snel (’ t gaat te snel)
Ooh wat snel (razend snel)
Je blijft maar rennen, racen, hollen, vliegen, jagen en je haasten
Het gaat te snel (snel, snel, snel) razend snel (weet je ’t wel)
De wereld gaat veel te snel