Mi Amor Es Solo Para Ti Songtekst-Jan Smit Lyrics


Artiest:Jan Smit
Album:Stilte in de storm(2009)

Mi Amor Es Solo Para Ti Songtekst-Jan Smit Lyrics
Al schijnt de zon of valt er regen
Als ik ga slapen komt ze aan
Zo vaak heb ik al zo gelegen
Tijdens de nachtdienst van de maan

Zodra m’n ogen langzaam sluiten
Is 't tijd naar bed te gaan
Begin ik dan te gapen
Wil ik gelijk gaan slapen
Om zo bij haar te zijn

Mi amor es solo para ti
Denk ik elke keer als ik haar zie
Wanneer ze lacht in al mijn dromen
Zal ze altijd blijven komen

Mi amor es solo para ti
Denk ik al weer als ik haar zie
Zij is voor mij mijn hele leven
Iedere nacht op wolkje zeven

Als ik mijn ogen dan weer open
Lijken die dromen geen bedrog
Ze komt de kamer in gelopen
En dan herinner ik me nog

Die blik in haar
Diepbruine ogen
Ik lig gelijk in vuur en vlam
Ik ben in alle staten
Kan bijna niet meer praten
Zolang ze bij me is

Mi amor es solo para ti
Denk ik elke keer als ik haar zie
Wanneer ze lacht in al mijn dromen
Zal ze altijd blijven komen

Mi amor es solo para ti
Denk ik al weer als ik haar zie
Zij is voor mij mijn hele leven
Iedere nacht op wolkje zeven

Oh mi amor
Jij bent voor mij mijn hele leven
Iedere nacht op wolkje zeven