Frimout-Onverzadigbaar Songtekst en Video


Artiest:Frimout
Frimout-Onverzadigbaar Songtekst en Video
Zij is het evangelie in mijn leven
Ze kent alle Trappisten bij hun naam
Ze kan uit haar hoofd een lezing geven
Over buitenspel en Djengis Khan

Ze zal me nooit slordigheid verwijten
Want ze laat zelf haar rommel staan
Maar met één ding kan ik niet leven
Eén ding kan ik niet meer aan

Zij is onverzadigbaar
Ik ben enkel maar een vent
Die zijn eigen grenzen kent
Zij brengt mijn hart in gevaar
En ik zit aan mijn limiet
Maar ik zie…hoe zij geniet.

Ze wast mijn auto en mijn kleren
Danst de salsa bij het raam
Ze kan mijn harddisk formatteren
Suikert mijn yoghurt aspartaam
Je kan met haar vluchten naar Egypte
Of citytrippen naar Milaan

Maar met één ding kan ik niet leven
Eén ding kan ik niet meer aan

Zij is onverzadigbaar
Ik ben enkel maar een vent
Die zijn eigen grenzen kent
Zij brengt mijn hart in gevaar
En ik zit aan mijn limiet
Maar ik zie…hoe zij geniet.