Jeroen Van Zelst-Nee! Songtekst en Video Feat. Mike Van Dijk


Artiest:Jeroen Van Zelst
Jeroen Van Zelst-Nee! Songtekst en Video Feat. Mike Van Dijk
Loop ik over straat
Heb ik m'n veters niet gestrikt
Heeft daar een agent
M'n strikdiploma ingepikt
Eén dag naar het pretpark
Nou erg leuk was dat
Urenlang gehuild omdat ik in de auto zat

Als ik maar eeuwig moet gaan drinken
Gaan m'n zorgen niet voorbij
Kan ik uren zitten janken
Ben ik nooit een keer echt blij
Maar dat wil ik niet
Dat wil ik niet
't is nu genoeg geweest
Vind het iemand dan nog erg
Dat ik doorga met dat feest
Nee!

Mijn proef is net gemaakt
En nergens nog iets gebeurd
Ik heb met m'n viltstift buiten de lijnen gekleurd
Trillend uit de auto voor de 5e keer gezakt
's nachts zonder licht door de politie opgepakt

Als ik maar eeuwig moet gaan drinken
Gaan m'n zorgen niet voorbij
Kan ik uren zitten janken
Ben ik nooit een keer echt blij
Maar dat wil ik niet
Dat wil ik niet
't is nu genoeg geweest
Vind het iemand dan nog erg
Dat ik doorga met dat feest
Nee!

NeeNeeNeeNee
Wij gaan door met feesten
NeeNeeNeeNee
Wij gaan door met feesten

Voetbal thuis gekeken
En ze heben niet gescoord
Knoflooksaus gegeten en vlekken op m'n boord
Speel ik een keertje hockey
het is echt een dolle boel
Laatste tickie van m'n stickie
Rechtstreeks in het tegendoel

Als ik maar eeuwig moet gaan drinken
Gaan m'n zorgen niet voorbij
Kan ik uren zitten janken
Ben ik nooit een keer echt blij
Maar dat wil ik niet
Dat wil ik niet
't is nu genoeg geweest
Vind het iemand dan nog erg
Dat ik doorga met dat feest
Nee!

Nee!