Amaryllis Temmerman-Zoals Toen Songtekst


Artist:Amaryllis Temmerman
Amaryllis Temmerman-Zoals Toen Songtekst en Video
Er moeten jaren zijn geweest
Dat jij er nog niet was
En dat de wereld als een waas aan mij voorbijging
Het waren best wel mooie tijden
En ik had ooit wel een lief
Die me zijn prinsesje noemde
Maar zelf geen prins kon zijn
Tot de avond in augustus
Onze neuzen in de wind
Boven op de brug
Vlakbij het water
't Was de zomer van ons leven
Niemand had ik zo bemind
En nu kijk ik er op terug, jaren later

Ik zou zo graag nog eens verliefd worden op jou
Nog alles eens een keertje overdoen
Ik zou je willen zeggen schat
Ik hou zoveel van jou
Was alles maar gebleven zoals toen

Jaren zijn verstreken
Maar de tijd is blijven staan
Stond ik maar weer met jou daar aan het water
Dus sluit ik nu mijn ogen
Druk m'n lippen op je mond
En geef die eerste zoen nog eens
Nu bijna 10 jaar later

Ik zou zo graag nog eens verliefd worden op jou
Nog alles eens een keertje overdoen
Ik zou je willen zeggen schat
Ik hou zoveel van jou
Was alles maar gebleven zoals toen

Ik zou zo graag nog eens verliefd worden op jou
Nog alles eens een keertje overdoen
Ik zou je willen zeggen schat
Ik hou zoveel van jou
Was alles maar gebleven zoals toen
Was alles maar gebleven zoals toen