Fit-Laat Maar Komen Songtekst en Video Feat. Jayh


Artiest:Fit
Fit-Laat Maar Komen Songtekst en Video Feat. Jayh
heej meisje, zit een tijdje al naar jou te kijken
ze deden altijd zwaar hun best om op jou te lijken hoe ze liepen hoe ze spraken hoe ze zich gedroegen
je hield je ogen schuin omhoog als ze dingen vroegen
en je zwaaide naar je volk als een koningin zat je lekker op je wolk als een koningin. damn een koningin eentje uit een blaadje, het perfecte plaatje.


je weet nooit hoe het leven zal lopen, laat maar komen.

en nu zit je met je troon in een regenbui of versleten broek zelfgebreide trui.
je telt niet meer dus je telt de dagen je kijkt omlaag als ze dingen vragen.
alles wat je spreekt zijn herinneringen maar alles wat je breekt zijn herinneringen van een koningin eentje uit een blaadje het perfecte plaatje.


je weet nooit hoe het leven zal lopen dus ik geef mezelf eraan over wat me niet breekt maakt me sterker en groter
laat maar komen.

heej mattie zit al een tijdje op jou te letten al die dingen die ik al die vrouwen hoorde zeggen wat ze riepen wat ze deden voor een beetje liefde je gaf ze alles wat ze wilden vergeet de liefde.
en nu zwaai je naar je volk als een echte koning zit je boven op je wolk als een echte koning damn een echte koning eentje uit een blaadje het perfecte plaatje

je weet nooit hoe het leven zal lopen laat maar komen.

nu zit je eenzaam op de troon in een vier bij vier met een buik over je riem en een blikje bier voor de televisie met die mooie beelden en soms doet het je pijn omdat het weinig scheelde want die gozer op de scherm dat is wie je was die oude foto s die vergelen in je boekenkast foto s van een koning eentje uit een blaadje het perfecte plaatje

je weet nooit hoe het leven zal lopen dus ik geef mezelf eraan over wat me niet breekt maakt me sterker en groter laat maar komen.(3x)

je weet nooit hoe het leven zal lopen, laat maar komen.