Elias Dicht Bij Jou (SONGTEKST und VIDEO)


Artist:Elias
Aan de overkant
Ligt een gouden stad
Onzichtbaar voor de tijd
Neem mijn hand en ga met me mee
Als je twijfelt dan wil ik dat je wacht
We nemen morgen wel de trein
Maar als je wil dan neem ik je mee

Nee je hoeft niks te vrezen
't Staat in mijn hand te lezen
Ik weet niet hoe maar elke keer haal jij me onderhuid
Dus schuif maar wat dichter
Blijf even naast me liggen
Dan word ik vanzelf wel stil

Want dicht bij jou verdwijnt de wereld
Dicht bij voelt alles beter
Ik cirkel om je heen
Als water naar de zee
Stroom ik met je mee
Dicht bij jou vertraagd de aarde
Dicht bij jou niet te verklaren
Zoals de zwaartekracht
Hou jij me stevig vast
Net waar jij het wil
Heel dicht bij jou

Als je straks wakker wordt
M'n kleren op de grond
In het midden van de nacht
Ga je dan nog steeds met me mee
Ik zie je gezicht in de wolken
Al is het aan het stormen
Ik voel me als herboren
Door de kick die jij me geeft
Ik wil m'n leven wel wagen
Als het kan vandaag nog
Eén slag en alles valt stilt

Want dicht bij jou verdwijnt de wereld
Dicht bij voelt alles beter
Ik cirkel om je heen
Als water naar de zee
Stroom ik met je mee
Dicht bij jou vertraagd de aarde
Dicht bij jou niet te verklaren
Zoals de zwaartekracht
Hou jij me stevig vast
Net waar jij het wil
Heel dicht bij jou

Ik wil niet meer terug naar mijn oude leven
Van toen
En als ik toch moet gaan
Zou ik hetzelfde doen
Gewoon hetzelfde doen

Want dicht bij jou verdwijnt de wereld
Dicht bij voelt alles beter
Ik cirkel om je heen
Als water naar de zee
Stroom ik met je mee
Dicht bij jou vertraagd de aarde
Dicht bij jou niet te verklaren
Zoals de zwaartekracht
Hou jij me stevig vast
Net waar jij het wil
Heel dicht bij jou.