Cheyenne Toney Formidable Songtekst



Formidable,
Formidable,
Jij was geweldig,
en ik rampzalig,
wij waren formidable

Geweldig,
jij was geweldig,
en ik rampzalig,
maar samen formidable,

Jij had mij,
En ik had je,
Wat we hadden was o zo prachtig,
Maar ik zat met mezelf,
Dus jij kon beter krijgen,
Jij bent een krijger,
Ik een strijder,
Kom, geef mij een kans.

Maar wat moet jij met mij,
Ik was een complete ramp,
Toch wat we hadden,
Onbeschrijfelijk, prachtiger dan,
Hoger dan de hemel, en nu daar beland
Je bent een kleine jongen,
Zeker niet die sterke man.

Formidable,
Formidable,
Jij was geweldig,
en ik rampzalig,
wij waren formidable

Geweldig,
jij was geweldig,
en ik rampzalig,
maar samen formidable

Ik ben nog steeds verliefd,
je hebt jezelf dwars door mijn ziel gekliefd,
en het blijft vreemd,
van vrienden tot een vriend,
vriend tot liefdeslied,
en nu kijk je langs me heen,
alsof je mij niet ziet,

Nu schrijf ik je dit bericht,
en het is niet omdat ik dronken ben,
Ik spreek jouw voicemail in,
en het is niet omdat ik dronken ben,
Het is alsof jij wist,
dat ik nooit meer los zou komen,
Het ergste is dat ik je mis,
Want wij waren

Formidable,
Formidable,
Jij was geweldig,
en ik rampzalig,
wij waren formidable

Geweldig,
jij was geweldig,
en ik rampzalig,
maar samen formidable,

Want zelfs mijn ouders hielden het niet vol,
zijn we soms te jong,
Hebben we teveel trots,
om te erkennen waar het fout ging,
Ontkennen is toch stom,
vasthouden aan iets wat niet hoort,
Is bijna moord,
Slecht eind,
maar het begon zo formidable,
Ben zo rampzalig,
dit is zo tragisch,
Het ging zo fantastisch,
maar het gaat niet, het gaat niet meer,
het is niet meer wat het was,
Formidable, formidable

Formidable,
Formidable,
Jij was geweldig,
en ik rampzalig,
wij waren formidable

Geweldig,
jij was geweldig,
en ik rampzalig,
jij was zo formidable,
formidable,
jij was geweldig,
en ik rampzalig,
jij was zo formidable.