Gebroeders Ko Niet Uit Volendam Songtekst



Ja wij zijn twee muzikanten
Ja en wij reizen door het hele land
In kroegen en pleinen
Heel de tent die gaat soms uit de hand
Ik denk dat wij gaan scoren
Iedereen moet je horen
Die zingt mee
Gaan we een tijd beleven
Oh ik zou alles geven
Op nummer 1 onze CD

Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Is dat om te scoren
Om te scoren hoor ik dan
Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Niet uit Volendam

Ja wij zijn twee muzikanten
Ja en wij reizen door het hele land
We zingen heel leuke liedjes
Met onze gitaar
We stonden al in de krant
Ik denk dat wij gaan scoren
Iedereen moet je horen
Die zingt mee
Gaan we een tijd beleven
Oh ik zou alles geven
Op nummer 1 onze CD

Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Is dat om te scoren
Om te scoren hoor ik dan
Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Niet uit Volendam

Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Is dat om te scoren
Om te scoren hoor ik dan
Nee wij komen niet, niet uit Volendam
Niet uit Volendam
Niet uit Volendam