Beyonce Drunk In Love VERTALING



Ik heb gedronken, ik heb gedronken
Ik krijg smerige wanneer die drank krijgt in mij
Ik heb nagedacht, ik heb nagedacht
Waarom kan ik niet houd mijn vingers af van je, schatje
Ik wil je, na na
Waarom kan ik niet houd mijn vingers af van je, schatje
Ik wil je, na na

Sigaren op ijs, sigaren op ijs
Gevoel als een dier met deze camera's allemaal in mijn grill
Knipperende lichten, knipperende lichten
Je hebt me vaag, vaag, vaag, baby, ik wil dat je, na na
Kan je ogen niet afhouden van mijn vette, papa, ik wil dat je, na na
Dronken in de liefde, ik wilu

We lopen in de keuken te zeggen
"Hoe heeft deze shit gebeuren?"
Oh baby, dronken in de liefde, de hele nacht zijn we
Het laatste wat ik me herinner is onze mooie lichamen
Slijpen off in die club
Dronken in de liefde, de hele nacht, liefde, liefde zijn wij
We zijn de hele nacht, liefde

We zijn de hele nacht, en alles goed
Geen klachten voor mijn lichaam, dus fluorescerend onder deze lichten
Jongen, ik drink, wandelen in mijn l'assemblage
Ik ben wrijven op het, rub-wrijven
Als je bang bent, bel die dominee, jongen, ik drink, krijg mijnhersenen rechts
Armand de Brignac, gangster vrouw
Nieuwe lakens, hij zweet het uit als gewassen lompen, hij nat het op
Jongen, ik drink, ik zingen op de mic 'til mijn stem hees
Vul ik het bad halverwege dan rijden met mijn surfplank, surfboard, surfplank
Korreling op dat hout, korrelen, korreling op dat hout
Ik uitwijken op dat, uitwijken, uitwijken op die grote lichaam Benz
Presenteren dit alles, uitwijken, het surfen dit alles goed goed

We lopen in de keuken te zeggen
"Hoe heeft deze shit gebeuren?"
Ohbaby, dronken in de liefde, de hele nacht zijn we
Het laatste wat ik me herinner is onze mooie lichamen
Slijpen off in die club
Dronken in de liefde, de hele nacht, liefde, liefde zijn wij
We zijn de hele nacht, liefde

[Jay Z]
Wacht even, dat D'Usse is de shit, als ik zeg ik het zelf
Al zeg ik het zelf, al zeg ik het zelf
Wacht even, struikelen allen in het huis tryna back-up alles wat de mond
Dat had je al in de auto, praten 'bout u de baddest teef tot nu toe
Talking 'bout u repping dat vuil, willen zien al die shit ik hoorde
Weet iksling Clint Eastwood, hoop dat je deze curve verwerken
Voorspel in de foyer, fucked up mijn Warhol
Gleed het slipje recht aan de kant, is niet de tijd om ze uit te schakelen op de site
Vang een opdracht die ik zou kunnen, sloeg de doos omhoog zoals Mike, in '97 Ik bijt, ik ben Ike, opduiken, opdagen
Geen baby ik niet spelen, nu eten de taart, Annie Mae, zei: "Eet de taart, Annie Mae!"
Ik ben leuk, voor jullie om deze hoogten te bereiken. we gon 'nodig G3, 4, 5, 6 vluchten, slaap zacht
We weer seks in de ochtend, je breasteses is mijn ontbijt, wegaat in, de hele nacht zijn we

[Beyonce]
We zijn de hele nacht, liefde, liefde
We zijn de hele nacht, liefde, liefde

Nooit moe, nooit moe
Ik was sippin ', dat is het enige
Dat houdt me in vuur en vlam, me in vuur en vlam
Was niet de bedoeling dat drank morsen op mijn kledij
Ik heb gedronken, watermeloen
(Ik wil je lichaam hier, papa, ik wil dat je, op dit moment)
Kan je ogen niet afhouden van mijn vette
Papa, ik wil dat je

We zijn de hele nacht, liefde, liefde
We zijn de hele nacht, liefde, liefde