Cris Cab Liar Liar VERTALING



Om de nacht, ze branden
Meteen vanaf de welke ze draaien werd
en ik weet nog steeds de pijn,
Ze bracht me leven op een dag
Ze was altijd ergens achter mij
Dacht dat was iets wat ze te verbergen was,
maar nu vond ik de WAARHEID
Het ding dat ze nooit zult gebruiken!

LEUGENAAR, LEUGENAAR, ze is in brand
Ze is daar te wachten, om de hoek
Gewoon een beetje hulp, en ze on ya zult springen '

Het is kwart voor middernacht en ze verlaten
Net toen ze dacht dat ik slapen '
En ik kon niet geloven, de dingen die
Ik hadgezien.
Toen was het juiste moment, dat ik haar betrapt
En ze was er in het water
Ik vond haar met haar TRASH?
Ze hoorde me, antwoordde terug

LEUGENAAR LEUGENAAR, ze is in brand
Ze wacht daar om de hoek
Gewoon een beetje hulp, en ze on ya zult springen '


LEUGENAAR LEUGENAAR, oh oh oh
Ik moet de zon om me droog te houden
LEUGENAAR LEUGENAAR, oh oh oh
De manier waarop je hebt me zwemmen door je leven
LEUGENAAR LEUGENAAR, oh oh oh
Houd het horen van stemmen in mijn hoofd, zeggende:
Probleem met de leugens die ze niet kan weigeren!


LEUGENAAR LEUGENAAR, ze is in brand
Ze iswachten er om de hoek
Gewoon een beetje hulp, en ze on ya zult springen