Ilse De Lange Blue Bittersweet VERTALING



Blauw Bittersweet
Blauw bitterzoete
Net drukte die je draaide
Wolken zweven over mij
Blauw bitterzoete
Blauw bitterzoete
Als wolken die je draaide
Menigten lopen over mij

Geen gevolgtrekking
Geen onderbreking
Minder demolision
Sommige reconstructie
Overweeg overweging
Interpet Interpration

Iemand te volgen, iemand te kijken naar, iemand om u te houden
Willen zoeken naar bevrijding, op de weg naar selfation.

Blauw Bittersweet
Blauw bitterzoete
Net drukte die je draaide
Wolken zweven over mij
Blauwbitterzoet
Blauw bitterzoete
Als wolken die je draaide
Menigten lopen over mij
Wonen zelfstandig, zo goed verdedigd, is het moeilijk om te besteden, wat als het uiteindelijk ons
Vaststel. Vastberadenheid, Gefrustreerde, waar gefrustreerde natie

Niemand om te volgen, niemand om te kijken, niemand om je vast te houden. Verhongeren in wanhoop, Op een langzame gestage weg naar de hel.
Blauw Bittersweet
Blauw bitterzoete
Net drukte die je draaide
Wolken zweven over mij
Blauw bitterzoete
Blauw bitterzoete
Als wolken die je draaide
Crowds lopenover mij
Lopen over mij, loopt over mij, loopt over mij.

Wie is het kind dat leeft zonder onderdak. Wanneer horen we, met je te praten. Waar is het kind, met niemand om haar te helpen. Wie is degene die lacht?

Wie is het kind dat leeft zonder onderdak. Wanneer horen we, met je te praten. Waar is het kind, met niemand om haar te helpen. Wie is degene die lacht?
Als ze blauw, Als ze blauw ..
Wie is het kind dat leeft zonder onderdak Wanneer we horen, praat tegen je, Waar is het kind, zondereen om haar te helpen. Wie is degene die lacht?
Als ze blauw, Als ze blauw