Jason Derulo Trumpets VERTALING



[Hook:]
Iedere keer dat je uitkleden
Ik hoor symfonieën in mijn hoofd
Ik schreef dit lied alleen maar op zoek naar jou oh, oh
Maar de drums ze lage swing
En de trompetten ze gaan
En de trompetten ze gaan
Ja, de trompetten ze gaan

Da da, da ra ra da, da, da
Da, ra, ra, ra, da, da
Da da, da ra ra da, da, da
Da, ra, ra, ra, da, da
Ze gaan

[Verse 1:]
Is het raar dat ik hoor
Violen wanneer je weg bent
Wanneer je weg bent
Is het raar dat je kont
Doet me denken aan een Kanye Westlied?
Kanye West lied
Is het raar dat ik hoor
Trompetten wanneer je draaien je me op?
Draaien mij op
Is het raar dat je BH
Doet me denken aan een Katy Perry lied?

[Hook]

[Verse 2:]
Is het raar dat ik hoor
Angels elke keer dat je kreunen?
Tijd dat je kreunen
Is het raar dat je ogen
Doet me denken aan een Coldplay liedje?
Coldplay lied
Is het raar dat ik hoor
Trompetten wanneer je draaien je me op?
Draaien mij op

[Hook]