Julia Van Der Toorn Oops I Did It Again VERTALING



Oeps, ik deed het weer
Ik speel met je hart
Verdwaald in het spel
Oh, Baby
Oeps , denk je dat ik ben verliefd
Rood kreeg van boven
Ik ben niet zo onschuldig

Ik denk dat ik deed het weer
Ik maakte je gelooft
We zijn meer dan alleen vrienden
Het lijkt misschien een crush
Maar dat betekent niet dat
Dat ik ben serieus
Veroorzaken aan al mijn zintuigen verliezen
Is net zo typisch mij

Oeps, ik deed het weer
Ik speel met je hart
Verdwaald in het spel
Oh , baby
Oeps , denk je dat ik ben verliefd
Rood kreeg van boven
Ik ben niet zo onschuldig

Je ziet mijn probleem is dit
Ik droom weg
Willen dat helden , ze echt bestaan
Ik huil , het kijken naar de dagen
Je ziet ik ben een dwaas
Op zoveel manieren
Veroorzaken aan al mijn zintuigen verliezen
Is net zo typisch mij
Oeps, ik deed het weer
Ik speel met je hart
Verdwaald in het spel
Oh , baby
Oeps , denk je dat ik ben verliefd
Rood kreeg van boven
Ik ben niet zo onschuldig

Oeps, ik deed het weer
Ik speel met je hart
Verdwaald in het spel
Oh , baby
Oeps , denk je dat ik ben verliefd
Rood kreeg van boven
Ik ben niet zo onschuldig