Songtekst Jebroer-Van Een Andere Moer en VideoClip


Jebroer Van Een Andere Moer Songtekst en VideoClip
Kijk die jongen staan met die mooie dingen aan
Mooie vrouwen uit de buurt weten allemaal z'n naam
JE BROER

zet die game op slot en slik de sleutel in
rij je bitch en geef dr terug met een deuk erin
of totall los want ik hou gewoon de beuk erin
trouw je vrouwtje en ze mag bij mij de keuken in
denk simpel maar ik hou me verstand erbij
speel geen spelletjes, de hele game wacht op mij
gewoon scheet ik ben rechtdoor
haat mij om wie ik ben, kijk naar jou ik sta er best voor
en je ziet het aan me, het zit bij mij wel goed
als ik langsloop dan weet ik dat je kijken moet
mensen kijken boy, en geven me aandacht,
de meest aantrekkelijk persoon op de aardvlak
ik hou wel van een geintje maar ik maak geen grappen
ik ben je hondje niet je moet niet naar de baas happen
snappie?
dus hou je ogen op me rug,
rappers lopen achter en ze komen niet meer terug

kijk die jongen staan met die mooie dingen aan
mooie vrouwen uit de buurt weten allemaal z'n naam
JE BROER van een andere een andere moer
JE BROER van een andere een andere moer (2x)

en ze willen me dat kan ik je verzekeren
ken je legendes?? Kijk ik ben een levende
ze willen beaf, breng ze hier en dan eet ik ze
ja ik ben de beste niet, een van de betere
ik heb hoge moed arrogant kut ventje
elke dag van de week wil ik een andere kut hebben
ik kan het kut hebben maar daar is niks aan te merken
maak me ziek en daar is niks op aan te merken
ik ben aan het werken ook al ben ik werkloos
werken werkt niet meer want dit werkt ook
en me werk loopt zet het in beweging
ga met me op de foto en vraag me handtekening
niet famous maar ze weten zeker wie het is
breng me naar het ziekenhuis, ik heb alleen maar ziek shit
en dat weet ik van mezelf want dat straal ik uit
jij hoort niet thuis in de game, jonge ga naar huis

kijk die jongen staan met die mooie dingen aan
mooie vrouwen uit de buurt weten allemaal z'n naam
JE BROER van een andere een andere moer
JE BROER van een andere een andere moer (2x)

ze zeggen fock jou want ik heb het
ze willen ook zo zijn maar ik ben (2x)