Gabriello-Niet Thuis Vannacht Songtekst en Video


Artiest:Gabriello
Gabriello-Niet Thuis Vannacht Songtekst en Video
Voor het eerst in al die jaren
Trek ik de deur achter me dicht
Ik sta wezenloos te staren, in het avondlicht
Ik sta buiten en ik huiver
Ook al is het niet zo koud
Terwijl ik huilen wil om iemand
Die niet langer van me houd

En ik loop door lege straten
Van een ingeslapen stad
En ik wou dat ik kon haten
Wat ik zo heb lief gehad
En ik mis je warme armen
En de kuiltjes als je lacht
Maar ik kom niet thuis vannacht

We hadden mooie dromen
En we namen ze voor waar
De toekomst die we zagen
Was al zonneklaar
Maar van al die regenbogen
Kan ik de kleuren niet meer zien
Was alles dan gelogen?
Was ik dan blind en doof misschien?

En ik loop door lege straten
Van een ingeslapen stad
En ik wou dat ik kon haten
Wat ik zo heb lief gehad
En ik mis je warme armen
En de kuiltjes als je lacht
Maar ik kom niet thuis vannacht

Maar ik wil niet blijven staren
Naar het spoor vanop de brug
Kwil mijn argwaan laten varen
En naar jou terug
Ik loop rillend door het donker
Naar de warmte van ons huis
Ik wil over daken schreeuwen
Liefste,straks ben ik weer thuis

En ik loop door lege straten
Van een ingeslapen stad
En ik wou dat ik kon haten
Wat ik zo heb lief gehad
En ik mis je warme armen
En de kuiltjes als je lacht
Maar ik kom niet thuis vannacht

Maar je bent niet thuis vannacht



Neen, je bent niet thuis vannacht