Anna Kendrick Cups VERTALING



Ik heb mijn ticket kreeg voor de ronde van de lange weg '
Twee fles whiskey voor de manier waarop
En ik zeker zou graag wat zoete bedrijf
En ik vertrek morgen wat-doe-ya zeggen?

Als ik weg ben, wanneer ik weg ben
Je bent 'gonna miss me als ik weg ben
Je gaat me missen door mijn haren
Je gaat overal miss me, Oh
Je bent 'gonna miss me als ik weg ben

Ik heb mijn ticket kreeg voor de ronde van de lange weg '
Degene met de mooiste van standpunten
Het heeft bergen, het heeft rivieren
Het heeft bezienswaardigheden om u rillingen geven
Maar het zeker zouwel mooier met jou

Als ik weg ben, wanneer ik weg ben
Je bent 'gonna miss me als ik weg ben
Je bent 'gaat me missen door mijn wandeling
Je gaat me missen door mijn praten, Oh
Je zult me ??gaan missen als ik weg ben